X
+38 095 385 7420
 
Замовлення дзвінка

Залиште номер вашого телефону і ми зв'яжемося з Вами якомога швидше.

Замовлення дзвінка

Ваша заявка прийнята. Чекайте дзвінка.

Оплата карткою

Оплата за допомогою платіжних карток здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі «Оплата» вам потрібно вибрати «Оплата банківською карткою Visa/MasterCard». Після чого буде виставлений рахунок на електрону пошту чи SMS на телефон.
Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

 

Безготівковий для юридичних осіб

Оплатити замовлення можна за безготівковим розрахунком в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку вашої компанії. Після оформлення замовлення на сайті дочекайтеся дзвінка менеджера служби підтримки або надішліть документи для оформлення рахунку-фактури на електронну пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.. В темі листа, будь ласка, вкажіть номер вашого замовлення.

 Список необхідних документів для юридичних осіб:
- свідоцтво про державну реєстрацію або виписка з Єдиного державного реєстру;
- свідоцтво про реєстрацію як платника податку на додану вартість (за наявності)
- свідоцтво про реєстрацію в якості платника єдиного податку (за наявності);
- контактний номер телефону організації.

Список необхідних документів для фізичних осіб: паспорт (реєстрація на території України), ідентифікаційний номер.

 

Оплатою готівкою при отриманні замовлення

При оформленні замовлення на сайті вкажіть спосіб доставки вибравши "Нова пошта" або "Justin".
Отримайте SMS з номером експрес-накладної.
Відстежуйте статус посилки на сайті компанії "Нова пошта" або "Justin".
По приходу відправлення ви отримаєте SMS від компанії "Нова пошта" або "Justin".
Відвідайте відділення "Нова пошта" або "Justin" (або дочекайтеся кур'єра) і отримаєте відправлення (наявність паспорт або посвідчення особи обов'язково).
Перевірте працездатність товару на місці.
Сплатіть вартість замовлення оператору або кур'єру.

 

Повернення

Куплений товар можна повернути або обміняти протягом 10 днів після покупки. При цьому повинен бути збережений товарний вид товару, комплектація, захисні елементи (пломби і ярлики), упаковка, а також чек або інший розрахунковий документ, виданий кур'єром. Повернення неможливий, якщо товар має явні ознаки експлуатації, зміни і тим більше ушкодження.

Для повернення товару ви можете скористатися нашою службою доставки. У цьому випадку її послуги будуть платними.

Якщо після початку експлуатації товару ви помітили приховані дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном: (095) 385–72-20 . Ми виконаємо експертизу, на основі якої буде прийнято рішення про подальші дії - ремонті, обмін або повернення грошей.